ENG

RUS
  Kalendorius
  Klientams

Vardas:

Slaptažodis:



  Vardų tikrinimas

Vardas:


 .lt 

 .com

 .net 

 .biz

 .info 

 .edu


  Patarimai

Kaip reikėtų elgtis ginčytinose situacijose?
Kur baigiasi Leidėjo atsakomybė ir prasideda Kliento atsakomybė?
Kaip apsidrausti tuo atveju, jeigu iškiltų problemos?


Galvojai, kad rasi čia ką nors ypatingo? Čia tik ''bug'as'' :)   Vabalai

Ne viskas "Windows", kas "kimba"...


  Ar žinai, kad...

... pimoji ESM užėmė daugiau nei 200 kv. m. plotą ir "sugebėjo" atlikti tik 4 veiksmus...


  Juokas daiktas rimtas

Ar žinai, kodėl programuotojas, eidamas miegoti, prie lovos pasideda dvi stiklines: vien? pilną, o kitą tuščią? O todėl, kad...


  Naudingos nuorodos

Pagrindinės interneto kūrimo kalbos - HTML - komandų standartas - www.w3.org


  Dizainerio žodynas

CMYK - subtraktyvus spalvų modelis, naudojamas spaudoje ir...



     Išorinė reklama



Išorinė arba dar vadinama lauko reklama - visa reklama, kurią matome gatvėse, miesto aikštėse, gyvenamuosiuose rajonuose: įvairūs reklaminiai skydai, afišos, šviečiančios iškabos, transparantai, elektroninės švieslentės. Be to, šiam reklamos tipui priskiriama reklama ant transporto priemonių, parduotuvių vitrinų reklama.

Išorinė reklama yra efektyvi priemonė. Jos pakirtis yra priminti, o efektyvumas pasireiškia tuo, kad ji daugkartinio poveikio. Lauko reklama negali pradėti reklaminės kampanijos, ją gali tik pratęsti arba užbaigti. Kadangi šią reklmą mato daugelis gatvėje praeinančių žmonių, lauko reklamos priemonėms keliami tokie reikalavimai: ypatingas ryškumas ir išskirtinumas, ne per maži matmenys, reklamos teksto aiškumas, patrauklumas. šio tipo reklamoje aiškiai išryškinama firmos simbolika: prekės ženklas, firminis logotipas bei spalvos.

Į pradžią  Atsiųskite mums savo komentarą Į viršų  
© 2002-2009 Reklamos studija "RECO"  Visos teisės saugomos. webmaster